cintaThuwaibah

: : Happy Click : :

Thursday 28 January 2016

Jumaat -- cerita aku


alhamdulillah .. syukur aku jumpa Jumaat kembali. Cuma aku lama warmup hari nie. Korang seronok tak bile Jumaat?? Aku ..  seronok yang amat sebab weekend aku boleh lupa pasal ofis aku --- bekerja dalam suasana kawan2 yang x seronok. percaya x, dah 3 tahun aku bekerja kat sini, tapi aku masih x mesra dgn budak unit sendiri. Serius aku menyesal tukar ke sini, tinggalkan ofis lame    *owh aku rindu dekat ofis lame aku*     Tapi demi cinta aku pada suami yang baru aku kenali selepas kahwin aku gagahkan diri pindah ke sini. Agaknya aku ke bermasalah? Dulu aku ingat dalam drama je ade manusia perangai macam nie, rupenye dunia sebenar lagi teruk yang amat. Korang kalau kene mcm aku, ape korang nak buat? mintak tukar ke pejabat lain atau berhadapan je dengan diorang??  haaaaaaaaa lemah lutut nak hadap semua nie. mudah2an allah bantu aku keluar dari masalah kecik macam nie. 
kita x mampu nak buat semua orang suka kita. so aku harap aku cukup kuat nak bekerja dgn diorang. cukuplah sorang dua kawan kat situ. yang penting isnin sampai jumaat aku sibuk dengan kerja dan ofkos la blog suam2 kuku aku. ngehngehngeh ....


nanti aku tulis lagi.  salam sayang dari aku                
---tata---

1 comment:

  1. hari Jumaat paling dinanti..wekend time!!!

    xpelah..duk dekat husb lg afdhal kan...
    xpelah dgn kwn ofis krg ngam.. just niat cari rezeki d situ...

    ReplyDelete