cintaThuwaibah

: : Happy Click : :

Thursday 14 January 2016

15 Januari 2016 ~ Birthday kak Zira


sebab nak ambil kesempatan wish bitrhday ofismate.  yeay... hari nie ulangtahun zira. comel sangat2 orang nya, jenis happy go lucky, friendly dan easy going. dia antara orang terawal yang kenal dengan aku masa mula jejak kaki dkt agc.

"aku doakan zira dimurahkan rezeki, dikurnikan zuriat yang comel, diberikan kesihatan yang baik & sentiasa didalam rahmat ilahi"

hehehhehe.. walaupun dia tak tahu kewujudan blog nie, ikhlas aku dedikasi entri kali nie buat zira. even jauh aku tetap ingat dia. orang yang paling awal kawan dengan aku.

FRI-YAY memang syok, tapi syok lepas pukul 4.30 ke atas, sebab aku dah balik rumah. tak payah nak fikir pasal kerja. eh bab kerja aku ok, tapi suasana tu tak syok  Mudah2an aku pon dapat terima suasana nie dan bekerja dengan tenang. Yang aku nak, rezeki yang halal & hidup yang tenteram disamping suami tersayang. 

untuk yang lahir pada tarikh 15 Januari aku ucap selamat hari lahir buat korang.  all the best k!


salam sayang dari aku ~ cintathuwaibah





No comments:

Post a Comment