cintaThuwaibah

: : Happy Click : :

Wednesday 13 January 2016



alaaa drama pukul 7 'CINTA SI WEDDING PLANNER' tu



Entri throwback kisah semalam antara suami (ck tercinta) dan aku. 
 Kah kah kah .. rasenye para suami di malaysia rata2 kureng berminat terhadap drama melayu kan kan .. suami aku pon tak terkecuali. Rajin je die ngomen bile iklan keluor.  Komen die sokmonye
 :: nie mesti hero anak tengku, heroin org gaji:: ::mesti perempuan tu kaya, lelaki tu kaya:: :: mesti kerete die bmw:: ::dah tau ending die:: bla bla bla 
aku pon layan kan je die siap tolong cerita balik pelakonnye sape, watak die mende ape.  Sokmo2nye ck x minat. Cebik je.. haha tp sejak 2 menjak ni, rajin plak die layan. Tahu je die drama latest, siap hero heroin bagai. Kikiki ---> Owh balik semula ke kisah throwback aku, semalam masa kitorg otw balik dari melawat FIL nini (adik aku) dekat hospital ampang ( nanti aku up story FIL nini warded) ck elok je cakap kat aku, spontan kot,  
eh yang, cinta siwedding planner da start, x bole rekod.. macam mane?? 
Aku plak ketawa badak, apehal ck nie..hahhaa.. dah aku gelak ck pon follow sengih sumbing mungkin die perasan aku gelak sebab die dah terpengaruh dgn drama pukul 7 aku. Haa kan betul mcm pepatah, jangan benci nanti jatuh cinta. Kah kah kah .. Rasenye lah kan , semenjak 2tahun3bulan kitorg menjadi husband&wife nie, bukan drama melayu je die tengok, korea dan Hindustan pon die layan. Kalau Drama Korea aku yang pukul 4.50 tu start die dgn automatiknya redha serah remote.  Sori la abg eh.. hahhaha runningman plak dah jadi channel favorite die. Tapi kitorg suke ahli RM yang berlainan..so rajin jugak die mengutuk abang angkat si KwangSoo aku tuh. Apepon aku sgt2 manfaatkan masa kitorg tgk tv bersama. Maklum la bercinta selepas kahwin nie baru faham perangai masing2.Hahha romantik x aku ???  nanti aku rajinkan diri tulis entri pasal ck aku eh, ekceli ck tu singkatan nama husband aku yg dulu tu aku rasa nama die cam pelik je. Skrg dah selamat jadi husband aku.

Ok lah, entri kenangan versi panjang dah tamat. esok2 aku sambung lagi.

salam sayang semua ~ cintathuwaibah

No comments:

Post a Comment